فروشگاه اینترنتی بانه مارکت
درآمد اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی آسان و مطمئن

فروشگاه اینترنتی بانه مارکت

!! با بانه مارکت یک شغل پر درآمد داشته باشید !!

کاربر گرامی عضویت در سیستم همکاری و کسب درآمد از بانه مارکت برای شما می تواند سود آور و یک شغل جدید به صورت نیمه وقت باشد. تمام کسانی که در سیستم کسب در امد بانه مارکت عضو هستند پس از مدتی به عنوان همکار شناخته می شوند. هر کس می تواند به هر اندازه ای که می خواهد از بانه مارکت درآمد کسب کند.این بستگی به تلاش و ابتکار شما در بازاریابی دارد. ما یک سری از روش های کسب در امد را به شما معرفی می کنیم. که در ابتدای کار با این روش ها شروع نمایید. البته لازم به ذکر است که روش هایی که شما دوست دارید و با انها اشنایی دارید در اولویت قرار دارند.


از چه طریقی می توانید از بانه مارکت در آمد کسب کنید؟

• روشهای شرح داده زیر را به صورت کامل مطالعه فرمایید.
• در سایت عضو شوید و مشخصات خود را به صورت کامل پر نمایید.
• در قسمت کنترل پنل کاربری قسمتهای نمایندگی و کسب در آمد را مطالعه فرمایید..
• معرفی فروشگاه به دیگران توسط روشهای ذکر شده : از طریق ارسال ایمیل - معرفی اعضاء به سایت- گذاشتن تبلیغات ما در وبلاگ و سایت خود - معرفی مشتری از شهر و دوستان و آشنایان از هر روشی که به نظر شما می تواند مشتری جذب کند.


**کسب درآمد از طریق بانه مارکت**


1. کسب درآمد نوع اول

*** کسب درآمد نوع اول به وسیله ایمیل است. با ارسال ایمیل برای دوستان و اشنایان ,همکاران , همشهریان و کلیه( ادد لیست ) های خود را در قسمت (ارسال دعوتنامه به دوستان) دعوت نامه ارسال نمایید. و انها را برای خرید به سایت ما دعوت کنید.در صورتی که هر کدام از ایمیل هایی که شما به سایت ما دعوت کردید خرید کنند. به صورت خودکار پور سانتی برای شما در نظر گرفته می شود. که به حساب کاربری شما ریخته می شود.

2. کسب درآمد نوع دوم

*** درکسب درآمد نوع دوم مخصوص وب ماسترها وکسانی است که سایت و وبلاگ دارند.می توانند( لینک ویا بنر) سایت ما را درسایت خود قرار دهند.هر مشتری که از سایت شما وارد سایت ما شده و از فروشگاه خرید کنند. به ازای هرخرید از سایت ما پورسانت دریافت کنید.هرشخصی که از سایت شما به فروشگاه وارد شود وخرید کند .از هر خرید آنها10.000 تومان (برای اجناس درشت) و 1000 تومان (برای اجناس کوچک) محاسبه شده و به حساب کاربری شما واریز می شود.پس هرچه تعداد افرادی که شمابه سایت ما معرفی کنید بیشتر باشد (تعداد خرید بیشتر باشد )مقدار در امد شما بیشتر خواهد بود .

سود حاصله هردو روز یک بار به حساب کاربری شما واریز می شود, در صورت نیازهرهفته یک بار برای شما کارت به کارت می شود.برای پیگیری درآمد خود بعد از تبلیغات می توانید به (گزارش حساب)در کنترل پنل خود مراجعه نمایید.


((در صورت نیاز به مشاوره بیشتر باقسمت پشتیبانی سایت در ارتباط بوده یا از طریق تماس تلفنی سوالات خود را مطرح کنید.))


میزبان مارکت پاداش عضویت در سیستم درآمد فروتلی بهترین سیستم مشارکت در فروش ایران کسب درآمد کسب درآمد سیستم همکاری در فروش کسب درآمد

javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت, فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت, فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت, فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت, فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت, فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت, فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت, فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت, فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت, فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت, فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت, فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت, فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,فروشگاه اینترنتی بانه مارکت,,
ارسال توسط عبداله عزیزی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 215
بازدید دیروز : 76
بازدید هفته : 312
بازدید ماه : 437
بازدید کل : 201431
تعداد مطالب : 234
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

میزبان مارکت

> عطر ادونایس زنانه

> عطر شبهای پاریس PARIS

> عطر کاپیتان پلک

> عطر بوس هوگو بوس

> عطر بس من زنانه

> ادکلن هالیدی

> ادکلن چی چی زنانه

> عطر ماه تولد پسران

> ARAMIS عطر آراميس

> عطر سلطان علاء

> عطر ماه تولد دختران

> عطر بس من مردانه

> ادونایس مردانه

> فیلم سخنرانی کوین کلی افزایش سودآوری با متمایز بودن

> فیلم سخنرانی پل اسلون افزایش سودآوری با فروش خلاق به دو زبان فارسی و انگلیسی

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد اول چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد دوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد سوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد چهارم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد پنجم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> کتاب شکستن مرزهای فروش (فروش خود را در 30 روز چندین برابر کنید)

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد ششم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> فیلم سخنرانی لاری هاکمن افزایش سودآوری با برندسازی برای مدیران شرکت‌ها